tisdag 2 december 2008

Om att vara utan Internet

När en sådan liten pojke som jag finner sig utan Internet i en månad är de hjälplöst handikappade. De måste umgås med vänner, ha fritidsaktiviteter, göra saker, ja helt enkelt anstränga sig och skapa ett liv. När man har Internet behöver man inget liv, man har Internet :)

Nu, en knapp månad efter inflyttningen, kan jag och Martin stolt meddela att vi är anslutna till nätverket. Det känns ju nästan lite smått underbart och jag skriver endast denna bloggen för att jag kan. Ni kan dock förbereda er på att flyttbloggen dyker upp så småningom.

Puss på alla er i nätverket!

3 kommentarer:

Dawnsan sa...

Welcome back honey...missed you online ;-)glæder mig så meget til jul og flyttebloggen :-))
Og til at se din og Martins lejlighed.

Vi elsker dig!!!!

Anonym sa...

Jag skriver inte det här för att jag kan, eller för att jag vill. Utan för att du nu är obligerad att kommentera på min blogg.

Anonym sa...

Det säger en hel del om vad du vet :P